Výhřez a přednostní operace

Výhřez a přednostní operace

Vorlik123  |  návštěvník
  • 5 odpovědí
Dobrý den, mám již asi měsíc a půl čím dál horší bolesti zad a levé nohy kvůli výhřezu disku L5 S1, dle MR o 10 mm vlevo. Nepomohli rehabilitace ani cvičení. V současné chvíli ležím v HK v nemocnici a čekám na operaci, která ale bude prý nejdříve kvůli akutnějším případům až za 10 dní což si při současných bolestech nedokáži ani představit. Neležim, nesedím, nespím, nemůžu najít úlevovou polohu, žádné infuze, injekce prášky nic nezabírá. Je mi 30 let a pracuji jako voják z povolání. Je vůbec šance že by mě někde, i třeba na soukromé klinice za peníze, vzali dříve a od nesnesitelné bolesti mi pomohli? Rád bych měl co nejmenší trvalé následky. Děkuji za každou radu a vaši zkušenost. S pozdravem Jirka oivorlik¢rum.cz
MUDr. Tomáš Vilhelm  |  Basic member  |  Neurologie  |  Šumperk
  • 248 odpovědí
  • 76 Likes
Dobrý den,
je to trošku bizarní. Ležíte na klinice a píšete o radu na internetové fórum. Nicméně vámi žádanou radu nemám. Předpokládal jsem, že vojáky by mohla řešit střešovická nenmocnice, ale asi to tak koukám není.
Spíše se domluivte s ošetřujícími lékaři, aby zvolili radikálnější analgetickou terapii.
Vorlik123  |  návštěvník
  • 5 odpovědí
No spíše je to dost smutné, protože i dnes po vizitě mi nikdo nebyl schopný říct, jak, kdo a kdy mě bude operovat, jaké mi hrozý následky atd. Čekal bych že jako válečného veterána mě vezmou v Praze v UVN přednostě ale taky niavní domněnka, zřejmě pouze propaganda. Do toho mi dnes oznámili, že mi to zřejmě neuznají ani jako pracovní úraz, ikdyž se mi to stalo v zaměstnání a mám na to spousty svědků. Po 8mi letech u výsadkového praporu by mě zajimála jiná příčina odrovnání mých zad.?!
Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 9 Likes
Zdravím,
když se kolegové rozhodli k operaci, tak asi nic jiného nezbude. Zejména, když je obrna nervů.