Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Nejšetrnější metoda bělení - Bělení zubů pomocí plazma lampy a laseru - Diskuze

Nejšetrnější metoda bělení

Nejšetrnější metoda bělení

Adéla
Dobrý den, pracuji jako fotomodelka, chtěla bych mít krásné bílé zuby. V současné době mám zuby mírně nažloutlé, není to žádná tragédie, ale v mé práci se vyžaduje dokonalé bílý chrup. Chtěla bych se zeptat, jaká metoda je nejšetrnější k zubní sklovině a kolik by takové bělení stálo? Záleží cena na tom, jak jsou zuby žluté? Děkuji
MUDr. Martin Kittler  |  Basic member  |  Stomatologie  |  Liberec
  • 62 odpovědí
  • 1 Like
Též přeji pěkný den! Jsou v zásadě dvě možnosti, tedy pokud se bavíme o bělení. je to tzv. domácí a ordinační. Výsledek je stejný, ale liší se, za jakou dobu toho dosáhnete. U ordinačního je to za cca 1,5hod a u domácí za cca 3 týdny. Liší se i cena, ordinační 7000,-, domácí 5tis Kč. Některé informace jsou i na mých stránkách XXXXXXXXXXXXXX
Martin
Bělení zubů White Pearl obsahuje stomatologický bělící gel s karbamid peroxid 10%, pryžové aplikátory si pacient tvaruje doma sám, následně aplikuje gel do nich. Maximální efektivita a garance úspěchů, 130ml za 595,- Identické bělení zubů v pohodlí domova.
Ordinace dentální hygieny  |  Basic member  |  Brno
  • 19 odpovědí