Cenově dostupná stomatologická ordinace v Praze

Cenově dostupná stomatologická ordinace v Praze

Peta.Stolka
Peta.Stolka  |  návštěvník  |  Praha
Zdravím , nevím jesti se sem hodí položit tento dotaz, ale zkusím to. Je někde v praze pracoviště(stomatologie) kde berou ohled na to že jsem studentka(19let) ? Upadla mi zub dvojka. Kořen zůstal , dá se nějak nasadit korunka ?? Nebo to chce celý implantát?? Ke všemu mě ještě vyřadili u zubařky z evidence.. takže nevíte někdo o nějaké ''levné''ordinaci hlavně s příjemným přístupem ? Jelikož takového strašpytlíka jako jsem já, jste ještě snad nezažili :( Tak předem děkuji za radu i pomoc :) Krásny den.
Mediestetik, skupina klinik - STOMATOLOGIE  |  Basic member  |  Praha, Teplice
  • 114 odpovědí
  • 12 Likes
Dobrý den, je otázkou co si představit pod pojmem levná stomatologie, pokud bychom brali tu nejlevnější, pak je to pochopitelně řešení na stomatologii, kde mají smlouvu se zdravotní pojišťovnou. Na naší klinice se zaměřujeme zejména na poměr cena/výkon a disponujeme celou paletou řešení od těch levnějších až po exklusivní procedury. Personál máme velmi příjemný, stejně tak jako prostředí.
Pokud Vám zůstal kořen pak existuje možnost na něj nasadit korunku, samozřejmě je otázkou, zdali je terén takový aby to umožnil.
Ideální by bylo, aby jste přišel na konzultaci, kde bychom se společně na problém podívali, udělali prohlídku, rentgen a poté by jste se rozhodl, zdali se vám u nás líbí a cena ošetření je akceptovatelná.

Není třeba se ničeho bát, nekoušeme :-) a máme mnoho bázlivých pacientů,. kteří si pochvalují naši jemnou práci a individuální přístup.

S pozdravem Dr. Anastasia Polunina

Klinika Mediestetik, Senovážné náměstí 23, Praha 1 - XXXXXXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXXX
STOMAT  |  Basic member  |  Praha
  • 21 odpovědí
Dobrý den, doporučuji se podívat na XXXXXXXXXXXXX. MUDr. Miroslav Ciboch odborný a statutární zástupce společnosti, vedoucí lékař akreditovaného pracoviště.