Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Ceny výplní a zubních náhrad - Zubní výplně - Diskuze

Ceny výplní a zubních náhrad

Ceny výplní a zubních náhrad

Miroslav  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den,včera jsem byl u lékařky a cena za bílou bl.má zy 6024kč.a za kapslový amalgám necelé 4000kč.Chtěl bych vědět zda není cena přemrštěná i přesto,že jsem z prahy.Také potřebuji můstek na 2 nahoře.Implantát nelze aplikovat z důvodů tenké kosti,a velkého zkusu(tedy,že bych do něho kousal spodnímy zuby) na kterém by se implantát časem vyvrátil.Jako nejlepší možnost se jevila(i podle estetiky)obrousit 3,4,a udělat můstek.Tento úkon by stál 1000 extrakce 2(uhnilý kořínek),5000kč obroušení 3,4,otisk,provizorní můstek a 18 000kč definitivní řešení(tak mi to napsala).Prosím poradíte mi zda tato cena je v praze přijatelná?Jak výplně tak i náhrada zubu.Děkuji Vám za případnou odpověd
doc. MUDr. Roman Šmucler CSc.  |  Basic member  |  Stomatochirurgie  |  Praha, Karlovy Vary
  • 201 odpovědí
  • 67 Likes
Nemohu komentovat ceny jiných lékařů, obecně jsou to ceny vysoko nad průměrem, ale třeba se jedná o nejlepšího a nejžádanějšího lékaře v Praze, nevím. Kolem mně si spousta lékařů říká podstatně méně. Ale neznám detaily.
doc. MUDr. Roman Šmucler CSc.  |  Basic member  |  Stomatochirurgie  |  Praha, Karlovy Vary
  • 201 odpovědí
  • 67 Likes
Pokud je kost úzká , obvykle ji lze pro implantát rozšířit, ale opět- musel bych bvidět CT vyšetření, které Vámmasi udělali a ev. ho můžete poslat.
MUDr. Štěpán Gála DDS  |  Basic member  |  Praha
  • 30 odpovědí
  • 11 Likes