Pálení po pohlavním styku

Pálení po pohlavním styku

Marty  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
  • 1 odpovědí
dobrý den ,mam problémy s opakujícími se záněty moč.cest,které se objevují v závislosti na pohl.styku,mám teď stálěho partnera a po každém styku tak za dva až tři dny začnu cítit palení v moč.trubici..někdy to přestane do druhého dne ale jndy mam v moči krev a tak si hned beru nitrofurantoin který mi doporučila doktorka,ale za poslední čtyři měsíce ho beru snad už po čtvrte..nevíte co s tím? nikdy sem tohle neměla.může být problém i v partnerovi nebo kde? já nevím co mám dělat..děkuji za odpoveď Marty
Prof. MUDr. Marek Babjuk CSc.  |  Premium member  |  Klinická onkologie  |  Praha
  • 20 odpovědí
Dobrý den,

záněty močového měchýře se u některých žen mohou skutečně objevovat v návaznosti na pohlavní styk, přesně tak, jak to popisujete. Není to způsobeno přenosem bakterií od partnera, ale překrvením sliznic při styku.

Jednou z možností je brát si lék ihned po styku a ne až při začátku potíží. Ale bez vyšetření vám mohu těžko přesněji poradit.



S pozdravem Prof. MUDr. Marek Babjuk, CSc.
Marty  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
  • 1 odpovědí
Děkuji za odpověď.Jsem již objednaná na vyšetření. Ještě bych se chtěla zeptat, jak je možné, že se mi to předtím vůbec nestávalo a až teď a dá se nějak předejít tomu překrvení? Protože to bych mohla nitrofurantoin brát uz napořád.

Reakce na Marty

Prof. MUDr. Marek Babjuk CSc.  |  Premium member  |  Klinická onkologie  |  Praha
  • 20 odpovědí
Dobrý večer,

na to skutečně není takto možné odpovědět, v organizmu se prostě občas něco změní, ale podrobněji snad až při návštěvě.


S pozdravem Prof. MUDr. Marek Babjuk, CSc.
karolina  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den, mám podobný problém, hned druhý den po pohlavním styku mám pocit pálení a svědění. Partner je na tom stejně, jen se "drbe" hned po styku. Byla jsem již několikrát na vyšetření, které nic neprokázalo, několikrát jsem zaváděla vaginální tablety na přeléčení. Výsledky žádné. Je možné, že máme na sebe s partnerem "alergii"? Děkuji za odpověď ..Karolina
Prof. MUDr. Marek Babjuk CSc.  |  Premium member  |  Klinická onkologie  |  Praha
  • 20 odpovědí
Dobrý den,

těžko se k tomu takto vyjádřit, alergie se mi nezdá příliš pravděpodobná. V tomto případě by se příznaky neměly objevit při chráněném styku.

S pozdravem Prof. MUDr. Marek Babjuk CSc.
Zdenka  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 4 odpovědí
Mám nového přítele s nímž mám občasný pohlavní styk, tak 1x za 14 dnů. Bohužel ho většinou druhý den po nechráněném sexu začne pálit uvnitř močové trubice a musí se léčit (např. macmiror), jinak problémy neustoupí. Ac´já jsem bez problémů, nechala jsem se vyšetřit, jestli nemám v pochvě nějakou skrytou infekci, vše bylo negativní. Po kratším sexu se problémy neprojeví, ale vždy po delší souloži. S předchozí partnerkou podobné problémy neměl. Čím by to mohlo být? Myslíme si, že to bude zřejmě reakce na moji odlišnou vaginální mikroflóru. Lze to nějak řešit? Kromě použití kondomu...Děkuji moc za odpověď.
trin  |  návštěvník
  • 1 odpovědí
dobrý den, v životě jsem neměla zánět močového měchýře až ted poprvé před rokem a ted během pul roku už potřetí :-( mám předepsaný Nitrofurantoin- ratiophram na přeléčení vždy po pohlavním styku, jenže problémy žádné dlouho nebyly tak jsem se rozhodla že je vysadím abych se necpala nezdravými antibiotiky. A hned asi druhý den po pohlavním styku mám potíže a při močení mě to pálí... nevim esi si ten Nitrofurantoin mužu jen tak vzít, ale na urologii se bojím znovu jít kvuli cévkování. Partnera mám stálého.. Je možné že to je způsobeno náruživým sexem? Doktor mi doporučil abych si vždy po styku zašla na záchod,a to také dodržuji. Nevím kde je chyba :-( Prosím poraďte...nechci dopadnou tak že budu pořád brát jenom antibiotika. Předem Děkuji
MUDr. Libor Zámečník Ph.D., FEBU, FECSM  |  Basic member  |  Urologie  |  Praha
  • 47 odpovědí
Dobrý den,
opravdu je možné, že se objeví obtíže po mechanickém podráždění močové trubice a dna močového měchýře po pohlavním styku, ale pokud obtíže neustupují ani při používání Nitro-furantoinu, doporučuji se neobávat a lékaře navštívit. Je vhodné ev. vznikající infekci močových cest léčit zavčasu. Ne vždy je při tom nutné odebírat moč na vyšetření přímo cévkou z měchýře.

S pozdravem a přáním zdraví, MUDr. Libor Zámečník - TH klinika Praha
Dobrá kámoška  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
  • 3 odpovědí
Obecně jsou nejlepší brusinky. Vyzkoušejte sirup z brusinek (já jsem si ho koupila v bylinný lékárně) a nebo můžu doporučit brát GS Brusinky. Já ho doporučuji svým kamarádkám a zatím každá si ho pochvalovala.
anonym  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Dva roky mám přítele a dost často má po pohlavním styku pálení přirození a pupínky. Já trpěla ze začátku vzahu záněty močového měchýře, ted žádné problémy nemám. Na kožním partnerovi řekli, že je v pořádku. Já byla na gynekologii vše v pořádku, na imunologii mi našly přemnožení bakterie escherichia coli (v moči). Takže mi nasadily autovakcínu. Přítele jsem objednala na imunologii už nevím z čeho by to mohlo být. Oba dva jsme žádné problémy s dřívějšími partnery neměli. Nevím jestli by neměl zajít i na urologii. Nejhorší je, že když máte problém nikdo vás nevyšetří hned, ale musíte čekat měsíc než vás někdo veme.A to mi přijde pozdě, protože příznaky zmizí tak do 3 dnů. Můžete mi poradit kam se ještě obrátit? Děkuji za odpověď
fifinka  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, má dcera(20 let) také trpí opakujícími se záněty močového měchýře. Je léčena na urologii. Pan doktor nejprve nasadil Nitrofurantoin a to i preventivně po pohl. styku. Tento lék dceři vyhovoval. Bylo provedeno vyšetření moče, stěrem z močové trubice byl potvrzen opět zánět. Nyní užívá Cifloxinal, ale moc nezabírá. Je možné se opět vrátit k Nitrofurantoinu, když vyhovoval a není dlouhodobé užívání tohoto léku nějak škodlivé na organismus? Přece jen jsou to antibiotika.Dcera pravidelně užívá i Wobemzym a lackobacily.Děkuji za odpověď.
vlasta  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
  • 5 odpovědí
Trpěla jsem na opakované záněty močových cest. Bylo to snad moje nejhorší období. Bála jsem se jít vyčůrat pro tu hroznou bolest. Neustále jsem navštěvovala lékaře a ten mě vždy dal ATB. Jenže toto zabíralo jen chvilku a pak se vše opakovalo. Jednou při návštěvě kamarádky mě to chytlo u ní a ona mě nabídla k vyzkoušení přírodní produkt OK Tau+. Produkt jsem brala 3x denně 10 kapek. Do týdne jsem měla od problému pokoj. Nechci tady prosím dělat žádnou reklamu, jak si asi spoustu lidí bude myslet, ale chci aby jste věděli že se to dá upravit i bez léků a máte pokoj jako já.
Annie001  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den,
Zkuste jakýkoliv doplněk stravy obsahující D-MANOSU.
Zpočátku zdvojnásobte doporučenou denní dávku a do 48 hodin je po akutním pálení/řezání. Důležité je užít jí co nejdříve po výskytu prvních příznaků a samozřejmě hodně pít, jinak se bakterie nevyplaví.
D-Manosa funguje dobře i preventivně.

Samotné brusinky nefungují a zánět NEVYLÉČÍ, naproti tomu D-MANOSA má proti e.coli 90% účinnost! (Alespoň na mě).
Jinak bych byla na urologii snad každý měsíc :/

Související recenze a zkušenosti

Registrovaný uživatel 27.2.2018
Spokojený/á

Velmi jsem byla vždy s tímto oddělením a přístupem spokojená, vždy když jsem měla infekci močových cest, přistupovali zde ke mě velmi ochotně, nadstandartně a ujali se mě i mimo pracovní dobu...Velmi si chválím pana dokt... Více 

Doktor ve Vašem okolí