Notice: Undefined index: show_discussions in /data/www/medved/application/widgets/DiscussionsRelatedBottomWidget.php on line 44
Periartritis - Bolest ramene - Diskuze

Periartritis

Periartritis

kitycka13  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
  • 1 odpovědí
Asi rok jsem trpěla na bolest pravé ruky od ramene dolů. Před dvěma měsíci se k bolesti přidaly i problémy s hybností. Navšívila jsem svého obvodního lékaře ten rameno prohlédla a léčil nejdříve léky proti zánětům, bez výsledku, poté mi udělal opich ramene, který jen dočasně zmírnil bolest, další léčba proběhla na rehabilitaci kde jsem chodila na sono a elektroléčbu, zlepšení minimální. Dnes jsem byla na ortopedii kde diagnostikoval diganózu M751 na RTG nález- V AC kloubu anatomické postavení bez známek arthrosy. V laterální části kl. štěrbiny podezření na tvořící se polokontrastní kalcifikaci 10x5mm- susp. periarthritis. Obraz nejednoznačný. Tak by mne zajímalo co mi vlastně je? Děkuji za odpověď. Martina M.
MUDr. Tomáš Vilhelm  |  Basic member  |  Neurologie  |  Šumperk
  • 248 odpovědí
  • 76 Likes
Periarthitis neříká nic o příčině potíží. Je to pouze popis domnělých zánětlivých změn. Používají ji s oblibou ortopedi. Je potřeba vyšetřit stav manžety svalů rotatorů, vyšetřit kondici svalů pletence.
kitycka13  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
  • 1 odpovědí
Děkuji za odpověď. Neměla jsem žádný úraz ramene, začalo to z ničeho nic pobolívat, ale bolest se dala vydržet, lékaře jsem navšívit hned nechtěla, jelikož pracuji jako prodavačka v marketu, měla jsem za to, že je ruka jen namožená, ale tak dva měsíce zpátky jsem začala mít problémy s hybností ruky a bolest byla daleko silnější než jindy. Můžete mi prosím ještě říci na jaké vyšetření by mne tedy měl lékař odeslat? Děkuji Martina

Reakce na kitycka13

prim. MUDr. Jiří Selucký  |  Basic member  |  Оrtopedie  |  Přerov
  • 355 odpovědí
  • 6 Likes