Bolest po extrakci osmiček

Bolest po extrakci osmiček

annnnnna  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
Dobrý den,

Nechala jsem si vytrhnout osmičku vpravo dole. Už je to přesně týden a pořád to bolí. Ani ibalgin, brufen nic nezabírá. Dostala jsem antibiotika Rovamycine a zatim taky nic moc. V díra je pokrytá jen krví. Můžete mi poradit, co dělat pro nejrychlejší hojení a bez bolesti prosím? Už jsem byla u lékaře jednou, aby ránu vyčistil.
MUDr. Anastasia Polunina  |  Basic member  |  Stomatologie  |  Praha
  • 12 odpovědí
  • 1 Like
Dobrý den,

velmi záleží jakým způsobem byl zub extrahován, jak hluboký byl zásah. Pro potlačení bolesti využívejte analgetika, pokud nezabírá ibalgen, můžete zkusit klasický Paralen, Nalgesin, případně je možné použít pastu SOLCOSERYL, kterou budete potírat okolí vytrženého zubu. V případě že bolesti neustoupí, či bude narůstat otok, vyhledejte lékaře.

S pozdravem Dr. Anastasia Polunina

Klinika Mediestetik, Senovážné náměstí 23, Praha 1 - XXXXXXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXX - XXXXXXXXXXXXXXX
MUDr. Jitka Scheeová  |  Basic member  |  Stomatologie  |  Opava
  • 23 odpovědí
  • 5 Likes
Rovamycin je skutečně velmi účinné antibiotikum.Ale provedl pan doktor výškrab extrakční rány s odstraněním pravděpodobně infikovaného nebo rozpadlého koagula
a několik dní opakovanou drenáž postižené kostní rány????Pokud ano a Rovamycin ani nyní nezabírá,pak zbývá jediná možnost jak se rychle zbavit bolesti i zánětu- navštívit odborníka na laserovou medicínu,nejlépe stomatologa a ten již bude vědět jak Vám rychle a účinně pomoci. V Praze např MUDr.Ščigel, Jindřichův Hradec MUDr.Kunkela-není jich zase mnoho,ale dají se vyhledat na internetu. Naše pracoviště je pro Vás poměrně "z ruky" máme pracoviště v Opavě ,pracujeme s chirurgickým velmi výkonným Erbiovým laserem již 8 let a víme ze stovek případů,že tato léčba je nejúčinnější. A není při ní nutno zatěžovat organismus antibiotiky