Zuby - problémy v průběhu léčby - augmentace

Zuby - problémy v průběhu léčby - augmentace

Jana  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
Dobrý den, byly mi vloženy dva implantáty do horní čelisti zub 5 ,7 s tím, že mi bude udělán můstek. Byl udělán 3D rentgen. Po otiscích před vyrobením zubního můstku - po 8 měsících - mi bylo řečeno, že se musí dosypat kost. Kost byla dosypána a z nějakého důvodu, který mi nebyl řečen, mi byl implantát místo zubu 7 - odstraněn - bez vysvětlení. Po zákroku nasazen 1x Dalacin a Nimesil na bolest. Po 5 dnech pořád bolest, otok, dáseň byla bílá, další dny vypadávaly kousky výplně. Jedla jsem jogurty, polévky, nic pevného. Po týdnu se mi to nezdálo, navštívila jsem lékaře, ten se rozčílil, že to prasklo, že mám nějaký zánět. Bez umrtvení mi to vyčistil a odstranil zbytky dosypání, že si mám vyplachovat. U obvodní lékařky jsem odběrem krve zjistila, že zánět v těle nemám. Kde je chyba? Proč se toto stalo? Co dál? Bolesti snad ustoupí. Děkuji za odpověď.
doc. MUDr. Roman Šmucler CSc.  |  Basic member  |  Stomatochirurgie  |  Praha, Karlovy Vary
  • 189 odpovědí
  • 66 Likes
K tomu se Vám takto nikdo seriózně nevysloví. Příčin je několik možných. Buď důvěřujete svému lékaři a ten by měl vše dořešit asi to není zásadně složité, nebo se domluvíte na ukončení léčby a půjdete jinam. Ale rady po in fernetu od někoho, kdo o tom mnoho neví, to je nebezpečné.
Jana  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
Děkuji vám za odpověď.

Související recenze a zkušenosti

Zubní implantáty - Související videa

Doktor ve Vašem okolí