Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Do práce po IVF? - Mimotělní oplodnění - IVF - Diskuze

Do práce po IVF?

Do práce po IVF?

zuzu  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
Dobrý den, Jsem 11. den po ET a zatím mám neschopenku. Doma jsem docela v klidu, ale i nervózní. Zatím nevím, jestli se vše povedlo. Ale chtěla bych se zeptat, jestli je vhodné chodit do práce. JSem učitelka a práce mě zase až tak moc nestresuje. Více mě stresuje představa neschopenky, že mám omezený pohyb atd. Ale nechci nic pokatir, když už jsme za miminkem museli jít tak daleko. Kdyby se náhodou uchytily obě embrya, bylo by vhodnější zůstat doma? Děkuji za odpověď. Vážně nevím, jak se rozhodnout.
Sanatorium Helios  |  Basic member  |  Brno
  • 350 odpovědí
  • 3 Likes
Po IVF cyklu není nutná pracovní neschopnost. Spíše dop. pacientkám nenastupovat PN. Práce je psychickým odreagováním od problému. PN nezvýší šanci na úspěch. PN doporučuji pouze při subjektivních potížích , jako je bolestivost podbříšku po odběru vajíček. Klid tyto potíže tlumí
Dr Texl Sanatorium Helios brno
Andy  |  návštěvník
  • 1 odpovědí
Dobry den,jsem paty den po ET.Zitra bych mela jít do prace.Citim se dobre,žádné komplikace,ani bolesti nemam.Pracuji jako servírka v kavarne,takze nenosim nic tezkeho,nic fizycky narocneho(podle mne).Jen jsem 12 hodin na nohou,nejsem si jista,zda to muže mit vliv na embryjko.Dkuji moc za odpoved,Andrea
johanna  |  návštěvník  |  Kraj Vysočina
  • 8 odpovědí