Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
rozmazané vidění po výměně trifokálních čoček - Implantace umělé čočky - PRELEX, RLE - Diskuze

rozmazané vidění po výměně trifokálních čoček

rozmazané vidění po výměně trifokálních čoček

Marťa  |  návštěvník  |  Praha
Dobrý den, na konci listopadu jsem absolvovala výměnu očních čoček-trifokalni oční čočky. Před zákrokem jsem měla cca 2 dioptrie na blízko,na dálku jsem viděla výborně. Po zákroku mám rozmazané vidění na dálku a na blízko to úplně jasné také není. Na kontrole mi sdělili, že mám zakalené oční čočky, což se u nás mladých (bude mi padesát) prý občas stane a ještě mi zůstalo třičtvrtě dioptrie, což prý může způsobovat též ten zákal.. Prý mám přijít za tři měsíce, že laserem čočky vyčistí a případně dokoregují dioptrie.. Pracuji jako účetní, takže od rána svítí zářivky, počítač.. Někdy je pro mě opravdu neúnosné udržet oči otevřené, bolí mě, řežou, pálí.. Chci se zeptat,zda je nějaké možné řešení, než takhle ještě do dubnae trpět.. Děkuji.
Vikinka  |  návštěvník  |  Presov
  • 1 odpovědí
Ahoj,
môžem ťa poprosiť o informáciu ako si na tom teraz. Ja mám ten istý problém.
Operáciu som absolvovala takmer rok po tebe.
Ďakujem.
Alda  |  návštěvník  |  Kraj Vysočina
  • 1 odpovědí
Dobrý den , absolvoval jsem teď stejnou operaci a mám stejně problémy, chtěl jsem se zeptat zda se vám to již srovnalo či nikoli
stana  |  návštěvník  |  Praha
  • 4 odpovědí
  • 1 Like
Dobrý den, podstoupila jsem výměnu očních čoček v prosinci 2022. Nechtěla jsem nosit dvoje brýle.
Od té doby trpím. Od 4 metrů nerozpoznám obličej ( dřív jsem viděla na běžné vidění do dálky dobře , pouze kino, divadlo , televize)Na blízko vidím perfektně, ale.. i když prokapávám oči mám často zamlžené. Co mne nejvíce obtěžuje je jakoby cukání očí . Není to stále , ale často a je to nepříjemné.