Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Rychle narůstající zákalky ve sklivci a časté záblesky - Biologická léčba chorob sítnice a sklivce - Diskuze

Rychle narůstající zákalky ve sklivci a časté záblesky

Rychle narůstající zákalky ve sklivci a časté záblesky

jarmila  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
  • 1 Like
Dobrý den.
Prosím o radu.Před 4 dny se mi v oku objevil náhle černý roztřepaný kruh, který kmital a záblesky v horní polovině oka. Na druhý den, kdy to již vypadalo že mám před okem větší bulninu s černými tečkami a několik menších,jsem navšítivala lékaře, kde mi bylo diagnostikováno Opacitates et ablatio corp. vitr, s tím, že si na to budu muset zvyknout.
Večer, se však záblesky stupňovaly,jeden za druhým, obzvlášť při pohybu.Na druhý den pohledem do sněhu jsem zjistila, že přibylo, plno černých teček a bublinek a na okraji dole od vnitřího koutku mám šmouhu. Navšívila jsem proto znovu lékaře, kde mi bylo potrvzeno opět stejná diagnoza,/sítnice v pořádku/ s dooporučením omezení fyz. námahy a předklonu a kontrola okamžitá při zjištění zhoršeného vidění.
Dnes zjišťiju,že smouha mi postoupila již nahoru k centru vidění,kromě těch původních bublin a pohledem do bílé plochy přibylo malých bublinek s černými tečkami, které se pohybují většinou shora dolů.Bublina se pohybuje spíš do boku.Záblesky obzvlášt při pohybu přetrvávají.
Jde tohle nějak zastavit, omezit? To se odlučuje zadní membrána sklivce? Ta se musí odloučit celá? Co mě čeká potom? Slepota?Jsem z toho na tom psychicky špatně.
Děkuji za odpověd
prosím_smazat_tento_profil_a_jeho_příspěvky_děkuji  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
  • 27 odpovědí
Slepota nehrozí, akorát zhoršování, ale prý se na to dá zvyknout ( já si nezvykl ), někteří ano... Zkuste návštěvní knihu nebo diskusní skupinu