Hypermetropia levis

Hypermetropia levis

Jolana  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
Dobrý den! Chtěla bych poradit. S mou tříletou dcerou jsem byla u oční lékařky, pro šilhání pravého očička směrem ven. Zpráva - V OPL 5/7,5 nat., poukaz na brýle PD:Sf+1,0, Visus=4/4, LD-to samé, Pomůcka:PD 50mm,obruba, tvrzení. Při vyšetření Anička nebyla moc klidná (čtení písmenek), po rozkapání šla na přístroj pro změření "asi dioptrií nebo nevím" Paní doktorka mluvila něco o dvou, ale nevím jistě. Tak se ptám nemáme zbytečně silné dioptrie a jestli to má pomoc tomu šilhání. A paní doktorka říkala, že ji to pravé očičko musí upravit stupněmi, ale žádne na poukazu nejsou napsány.Mám jít jinam nebo je to v pořádku a mohly by jsme být i časem bez brýlí. Děkuji za odpověd
Oční klinika NeoVize Brno  |  Premium member  |  Brno
  • 167 odpovědí
  • 12 Likes
Dobrý den paní Jolano,
jste si jistá, že očko šilhá ven?
Pokud by šilhalo dovnitř, tak mi předpis plusových brýlí dává smysl, pokud šilhá ven tak tomu úplně přeně nerozumím.
Pokud je to tak, jak píšete ( šilhá ven - oči od sebe) tak bych skoro doporučoval navštívit ještě jiného lékaře. Tím ale nechcio říkat, že lékařka něco udělala špatně - jen mi to toakto na dálku nedává smysl - možná je tam ještě nějaklá informace, kterou má paní doktorka a mi ne a na základě té se rozhodla.

Zdravím

MUDr. Josef Hycl, CSc.
Lékařský ředitel Oční kliniky NeoVize
Oční klinika NeoVize
Poliklinika Viniční, 1. patro
Viniční 4049/235, 615 00 Brno-Židenice
Telefon:  517 ... Zobrazit číslo 517 070 700  Telefon ,  517 ... Zobrazit číslo 517 070 707  Telefon
Mobil:  775 ... Zobrazit číslo 775 858 700  Telefon
Fax:  533 ... Zobrazit číslo 533 306 113  Telefon
E-mail: info@neovize.cz
www.neovize.cz

Související recenze a zkušenosti

Spokojený/á