Lupani v kycli

Lupani v kycli

jaja261  |  návštěvník  |  Jihočeský kraj
Dobry den,jiz delsi dobu pocituji lupani v kycli pri chuzi,ale i chozeni,lezeni...Chtela jsem se zeptat jestli nevite co by to mohlo byt.Predem dekuji.
Eli  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, je mi 18 let a už od dětství mám problémy s praskáním v kloubech, zhruba před dvěmi lety se ale objevilo praskání i v kyčlích a dalších kostech, když mi praskají kolena ramena a další části tak to nebolí ale ty kyčle bolí. Byla jsem stím před rokem u ortopeda a ten se mě ptal jestli jsem nedělala nějaké sporty náročné a tak, věnovala jsem se tanci s přestvávkami, asi 5 let nyní už jen jako koníček.Říkal že mě nechce posílat v 17cti na RTG že jsem na to moc mladá že mi to ozáři i pohlavní orgány. Zhruba před 2 měsíci jsem ale jednoho rána nemohla málem vztát z postele strašně me bolela pravá kyčel a i bederní oblast páteře na pravé straně, bylo to den ode dne horší, šla jsem k lékařce a ta mi dala nějaké léky od bolesti, pomohlo to jen trochu kyčel stále bolela. Dostala jsem žádanku na rehabilitace s tím že to je od páteře. Na rehabilitační vyšetření mě obědnali s čekací dobou 2 měsíce. Nemůžu tomu věřit že je to od páteře, kyčel se snažím méně zatežovat a spíš zatěžuji tu levou. Když se mám postavit na pravou nohu bolí to a přeskakuje tam ta kost cítím to a celé koleno mám vychýlené dovnitř ikdyž chodím tak to dělá to samé. Nevím co by to mohlo být, na ty rehabilitace jít nechci protože už tak mi přišel jejich přístup naprosto neprofesionální když jsem jim říkala že mám problémy s kyčlema už delší dobu. Chci se zeptat jestli by jste veděli o co se jedná bez nějakých RTG vyšetření nebo mám vyhledat dalšího ortopeda který už snad mi po roce a půl zdělí co je za problém. Děkuji moc za odpověd.
GERI, spol. s r.o. rehabilitace a rekondice  |  Basic member  |  Praha
  • 169 odpovědí