Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Bolest lokte a zápěstí obou rukou - Loket - epikondylitidy - Diskuze

Bolest lokte a zápěstí obou rukou

Bolest lokte a zápěstí obou rukou

Gabka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
Dobrý den již delší dobu trpím bolestí lokte a zápěstí,byla jsem u lékaře ale dal mi jen obstřiky že je to tenisový loket a ze zápěstím jsem byla u Revmatologa a zjistili mi problémy s karpalním tunelem obo ruk ,ale zatím prý to na operaci není a že když bude problém mám přít,ale dají jen injekci a hotovo :-( .Poslední měsíc je to horší,bolesti jsou nesnesitelné a ruce jako by byly cizí bez citu ,masirování nepomáha a křeče i bezcitnost v rukou je stále,nejhorší jsou rána kdy se ani nemohu obléct,čistit zuby či učesat :-(,Prosím poraďte na jakého lékaře bych se mohla obrátit o pomoc či léčbu?? Děkuji G.M.Frýdlant nad Ostravicí
Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 9 Likes
Zdravím,
míra postižení středního nervu (karpální tunel) se dá objektivizovat elektromyografickým vyšetřením (EMG). Zajděte si na neurologii buď sama, nebo prostřednictvím Vašeho praktického lékaře.
prim. Moster, Revmacentrum
Gabka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
Děkuji ale tam mě poslali před rokem našli něco ale na operaci prý to není,bolestí šílím a někdy mám chuť si ruce uřezat jak bolí :-(.G.M.

Reakce na Gabka

Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 9 Likes
Zdrvaím,
co bylo před rokem, nemusí být dnes. Jestliže jsou potíže, jak uvádíte, není na co čekat. Řešte....ne uřežte !
prim. Moster, Revmacentrum

Reakce na Revmacentrum®

Gabka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 2 odpovědí
Zdravím pane doktore ;-),